Total Pageviews

Tuesday 12 April 2011

Ma furst post

Aweright  folks Big Ted here sending oot a message fae wet and windy Glesga
Ah will tell yea this though it’s no so wet this mornin ah can see ah wee bit ah sun bouncing of the high flats sending sunshine throughout the Gorbals. At first I thought  somebody must have washed their windae’s on second thoughts it is mer likely somebody must have got new ones fitted ah saw the council glaziers van over there the other day.

Right so here is the script I hiv been getting right in tae these computers n that. am a labourer tae trade as they say. Bit as yea awe know there is nothing oot there fur guys like me these days. ah don’t talk the building trade lingo any mer. If English is your first language then yea have nae chance of getting a start. So noo ma 6 weeks free  oan the brew are up they have bammed me up wae a course it’s election time so yea know the script get the brew numbers doon send awe the muppets oan a course and wee can kid every cunt oan that we found them joabs so my choices where learn tae speak Polish or learn computers and as yea can tell by ma spellin ah hivnae managed tae master English the past 48 year ah hiv nae chance ah learnin Polish no matter how many joabs it wid get me.

So any way the guy teachin me this computer stuff tells me aboot blogging tells me that it is a good way tae keep yur mind aff the drink n that no. So ere ah um sticking up ma furst blog n that so hope yea awe read it n tell me wit yea think n that.
Ted.

No comments:

Post a Comment